torsdag 6 januari 2011

Måttligt irriterad

På min man idag... Han har verkligen förmågan att bara låta en hel dag flyta förbi utan att få ett dugg gjort! Själv är jag en sån som har dagarna då han är hemma inplanerade- vad vi behöver göra osv. Det finns ju såklart saker jag inte riktigt klarar lika enkelt då jag är ensam- utan behöver hans hjälp. En av oss måste ju hela tiden hålla koll på Elton... Hur som helst så har jag bara checkat av två saker på min "to do list" idag. Handlat och tränat. nu återstår i min värld- städning, bort med adventsljusstakar in med lampor, reserch av sängar och tillagning at middag i form av ryggbiff. Det enda som kommer klaras av idag är sängarna. Resten får strykas. Hinner inte äta middag nu heller då klockan snart är sex, maten är inte ens förberedd plus att lillmyran ska äta... Jaja- sånt är livet, inte sant...


/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar