lördag 1 januari 2011

Gott nytt liv!

Nu är den här- dagen jag sett fram emot så länge. Idag börjar jag- idag kör vi! Vägen mot ett lättare liv-  15 kg om jag får bestämma. Jag tror bloggen kommer handla ganska mycket om det här med omställningen av mat och träning i mitt liv. Finns det några av er (som jag inte vet om) som oxå kommer köra igång hör av er. Vi kan tipsa varandra om mat, träning och motivera varandra till att orka fortsätta i tunga tider. 


Idag är ju som sagt dagen efter nyårsafton- en dag då jag egentligen skulle slängt i mig en kebabpizza utan ost med extra sås. Gärna en burk cola zero oxå! Idag var det andra bullar då min skallebank skulle botas. Blev en enkel kyckligsallad på:

  • Romansallad
  • Huvudsallad
  • Rödlök
  • Körsbärstomater
  • 1 halv stekt kycklingfile
  • 1 msk cesardressing samt en skvätt balsamicovinäger. 
Nu taggar vi inför en riktigt långpowerwalk i det härliga vintervädret. Skriver lite senare då jag ska lägga in mina mått och så vidare. Fin Lördag på er!

/C

1 kommentar:

  1. Duktig du är! Det kommer du fixa galant! Jag börjar på måndag :)

    SvaraRadera