onsdag 5 januari 2011

Träning

Har idag skrapat ihop 1 tim och 35 min motion. Klev precis av crosstrainern trots att jag skulle kunna fortsätta en stund till. Gäller ju att inte överdriva! Trots att jag bestämt mig för att inte träna sent på kvällarna så går det ju inte alltid som man vill. Med tanke på Bekims arbetstider så får man ju anpassa sig- och Eltons rutiner ska vi ju inte prata om... E somnade fyra idag och sov till sex!!! Haha! Iallafall tyckte jag att han behövde lite luft så vi tog en PW på 35 minuter. SKANDALÖST hur dåligt de plogar. Stackars vagnen får verkligen bekänna färg! Svetten rann på mig när vi väl var hemma! Underbart... 


Elton fick kvällsmat, sen plums ner i badkaret, mys i soffan, lek på golvet och i säng med välling nio! Stensov efter fem minuter och då hoppade jag upp på maskinen! Det är så fantastiskt att vara omotiverad innan man börjat köra, men väl igång skulle jag kunna fortsätta hur länge som helst. Vill liksom aldrig sluta! 


Tillbaka till de där med att träna sent... Jo, min kropp kommer upp i varv något så otroligt. Uppenbarligen tar det mig flera timmar att komma ner igen vilket gör det väldigt svårt att somna. Tyvärr kan jag ju inte börja mixtra med Eltons rutiner för att min träning ska passa mig bättre- så det är bara att bita i de sura äpplet. Hellre sover jag mindre än att vara tjock! :-) Må så vara att jag tränar tolv på natten- träna ska jag göra- här finns inga ursäkter! PUNKT!


Bokstavligen jäkligt HET efter träning! HOHO!

/C

1 kommentar:

  1. Du är ju så himla duktig!! You go girl!!

    Jo, jag har ju märkt att du är en "sucker" för barnvagnar och du får gärna komma med tips då det ju är en djungel att hitta vagn. Är väl kanske lite inne på en Brio eller Emmaljuna..och har varit inne på en rejäl vagn.. men jag vet inte.. vi ska kolla nu när Classe kommer hem! :)

    Ang. min fuldag tackar jag för dom uppmuntrande orden.. idag är det är bättre.. för idag är jag ju ledig å inte ska någonstans! Ha ha..

    Ha en jättebra dag!
    kram

    SvaraRadera