onsdag 12 januari 2011

Förlåt

För dålig uppdatering- men det är liksom full rulle här nu för tiden. Och all min lediga tid lägger jag nu för tiden på mig själv. Det blir mycket träning och mattänk nu vilket jag ju hoppas ska ge så bra resultat som möjligt!


Denna vecka har hittills varit ganska innehållsrik- måndags körde jag och Malin ett sjukt kul Zumba pass, igår fikade jag med Ida, idag hängt hos Malin och barnen, ätit middag med Kim. I morgon ska alla fönster i vår lägenhet så då får vi vara utflugna. Blir badhuset på förmiddagen och en sväng till Babyproffsen för ny vagn ;-) Haha! 


På Fredag ska vi på lägenhetsvisning och på sen eftermiddagen blir det ett nytt zumba pass för mig! Lördag är det mätdag och jag hoppas verkligen på bra resultat trots att jag inte känner att det händer något... 


/C

1 kommentar:

  1. Vagnar är nice! Har nog avverkat ett tiotal på mina kids! :-)

    SvaraRadera