torsdag 20 januari 2011

Vilken härlig dag

Natten har varit kaos. Jag har knappt sovit pga av att lillmyran bestämt sig för att vara en pain in the ass nattetid (o så även dagtid just nu). Sova står inte högt på han prio lista direkt! Gode Gud må det vara fler tänder på G.

Nu har jag precis satt i mig frukost. Stekt ägg med bacon. Dricker ett stort glas citronvatten och taggar inför gymmet. Blir tidig träning idag som omväxling. Vid två ska ju jag och Elton bort till Linda & Joppe för att träffa alla godingar. Med andra ord är det lite jalla jalla för mig nu.... Hörs senare...

/C

1 kommentar:

  1. Nej såg bra ut som tur var. Hade ett jävla pucko till läkare bara men en annan läkare ringde nyss och sa att det var helt normalt i skallen på han .
    Skulle dock på en efterkontroll framöver för säkerhets skull.

    Hoppas lillmyran sover lite snart. Tycker vi får ta en kväll med god mat och lite spel :)

    SvaraRadera