tisdag 25 januari 2011

Maximal lycka

Lilleman väckte mig i motses. Som vanligt. Men till min stora förvåning var klockan 8:10 och inte 5:15 som de senaste dagarna. Med andra kommer de kanske något gott ur det där med att han bara sover middag en gång om dagen nu för tiden!

Hur som helst är jag totalt överlycklig och känner på mig att det här kommer bli en riktigt bra dag. Nu på fm blir det en rejäl powerwalk på tom mage. Sen hem o äta. Iväg o sola för att sen köra ett kondis pass på gymmet. Måste ju göra mig förtjänt av en sen middag ikväll.

2 kommentarer:

  1. Härligt! Elton vill nog att mamman sin ska vara pigg ikväll :) Låter som en härlig dag! Ses ikväll! Kraaaam

    SvaraRadera
  2. Duktig du ar!

    Idag har jag lagat Quesadillas (med tva L) hemma och da tankte jag pa dig och USA. haha

    SvaraRadera