fredag 28 januari 2011

Så här en timma senare

Har jag slutat eftersvettas. Celcius är en jäkel på att få en att svettas! I morgon är det vägning och mått. Förväntar mig inga mirakel direkt då jag varit sjuk nästan hela veckan och inte alls kunnat träna så mkt som jag velat. Istället för 1 vilodag så har det blivit 4!!!! Illa. Men ska försöka ta igen det här nästa vecka. Eller ja, med start i morgon.

Har ett dilemma. Någon kanske har ett svar? Jag har tidigare hållt mig ifrån kolhydraterna. Men efter en rejäl banning från gymmet så skulle jag tydligen börja med dem igen. Ja iallafall grönsakerna, barkbrödet och någon frukt då och då. Men....- Min mage klarar verkligen inte de här! Inget skämt! Hur i hela helsicke ska jag göra?

1 kommentar:

  1. Ja, fy va kul vi hade i USA. Saknar den tiden massor!

    Skulle va jätte kul att ses, det händer att jag åker till Gbg ibland men nu flyttar jag snart till Holland för att plugga. Men kommer säkert flyga hem via Götet ibland.
    Har ni planer på att besöka Amsterdam de närmaste 4 åren så har skolan jag ska gå på ett jätte fint (och billigt!) hotell =) Och en personlig guide som står redo att visa er staden! =)

    SvaraRadera