fredag 28 januari 2011

Alot

Shit alltså... Jag har verkligen så mycket att prata om... Känns som om att min hjärna håller på att koka över. Behöver skriva av mig, massor... Men här? Njae... Finns dem jag inte vill ska läsa min blogg egentligen. Så... Funderar på riktigt på att sätta lösen på bloggen ett tag. Jag menar, den ska ju fungera som min dagbok, så varför inte egentligen... Bara för ett tag... Tål att tänkas på...

Hur som helst. Dagen har bestått av storhandling i Lidköping, inköp av jacka till min guldgosse. Väl hemma stacka fadern iväg för klippning och sen jobb. E och jag har städat, plockat, bråkat, lekt, gosat och ätit. Ja det vanliga ni vet. Ungens rutiner har rubbats idag, ingen långvila alls... Sovit endast 30 min i bilen och vagnen så han har varit totalt bananas i tre timmar. När jag äntligen fick honom att sova avreagerade jag mig med ett andra svettigt pass på CT:n... Vad skulle jag göra utan denna goding?

Förkylningen håller på att släppa... Som vanligt har jag väl börjat träna för tidigt, men jag kan inte hålla mig. Besatt. Nina på gymmet tycker jag tränar alldeles för mycket. Håller inte med henne alls. Hade jag haft mer tid hade jag velat träna dubbelt så mycket. En sak hon däremot har rätt i är att träning innan frukost är effektivt. 20 min på CT:n är enligt henne ultimat förbränning på morgonen. Skulle tydligen generera ca 1timmas kvällsträning... Hmm, inte vet jag men jag körde iallafall. Vimmelkantig, svimfärdig och svetttig blev jag iallfall. Skönt att straffa kroppen lite. Shit vilken martyr jag låter som nu. Glöm det. Jag skriver med glimten i ögat. Som vanligt. Hörs snart- jag ska bara höja musiken i mina hörlurar och hämta en flaska citronvatten. Sen ska jag skriva av mig ännu mer. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar