lördag 15 januari 2011

Kött kött och ännu mera kött!

Håll för öron och ögon alla vegetarianer och veganer! Jag har handlat kött för närmare 1000:- idag. Det ekade nästan tomt på den fronten i frysen så jag och BARA JAG åkte iväg och införskaffade mig lite nytt! Med tanke på vad jag äter nu när jag håller på att gå ner i vikt så går det ju åt en hel del kött! Inte billigt- men ack så gott och nyttigt! Så nu iallfall har jag nog kött för några veckor framöver iallafall. Blev b.la. ryggbiff, lövbiff, nötbitar kebabkött, fransyska, fläskkarréer, fläskfilé, kycklingfilé och lax- tror inte jag missade något. :-)


Dagens första måltid är iallfall äten- lövbiff, sallad och bea. Det är fina grejer det! Vilodag idag- kliar i benen, men ska allt hålla mig tills i morgon då jag sätter fart igen! 


/C

1 kommentar: