fredag 7 januari 2011

Sådär ja...

Då lyckades jag avverka en hel timma till på CT:n. Så sammanlagt blev det 1 och en halv timma idag. Det känns riktigt bra! Jag märker också tydligt att kroppen inte klarar av att köra lika hårt då jag ätit dåligt. Idag har jag fått i mig både lunch och middag bestående av massa protein- och vips så klarar jag av träningen mycket bättre. 


En sak till som förvånar mig ganska mycket i och med "mitt nya levene" är hur fort kroppen anpassar sig. För bara någon dag sen hade jag ett sötsug som gjorde mig farlig. Jag var lättirriterad, sur, grinig och hängig. Nu är det helt borta! Jag var även för några dagar sen mer hungrig än vad jag är nu. Det jag äter idag skulle jag aldrig blivit mätt på för en vecka sen. Finuligt det där! 


Idag blev det ryggbiff till både lunch och middag. 2 bitar ryggbiff m tzatziki båda måltiderna. Jummie!



/C



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar