söndag 2 januari 2011

Matransonering dag 2




Frukost: Citronvatten, kaffe m mjölk, 2 rågknäcke m smör & gurka samt ett kokt ägg.


Lunch: Quesadillas- 1 tortilla bröd, riven ost blandat med salsa samt massa ruccola. Stekt och ungsbakat. Tillsammans med sallad och en matsked lättcremé fraiche. 


Middag: Stekt fläskytterfilé i strimlor (kryddade med kebabkrydda) med wok. Tillsatte även sockerärtor och körsbärstomater när woken hade några minuter kvar i pannan. Tillsammans med 2 msk kebabsås blev detta en av de godaste rätter jag någonsin ätit. Skulle vilja kalla det min version av Kebabtallrik. Jummie!

Efter träningen idag har jag även ätit 2 nävar nötter för att återställa balansen i kroppen efter ett tufft pass. Vatten dricker jag i mängder och har sammalagt fått i mig ca 2,5 l idag.

/C












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar